Rotační kartotéka Medis Office

Použití

Státní správa, obce, banky, pojišťovny, leasingové společnosti, podniky, nemocnice.

Uložená dokumentace

Daňové spisy, agenda evidence obyvatelstva, pasů, řidičských průkazů a vozidel, sociálních dávek, živnostenských listů, úvěrové smlouvy, leasingové smlouvy, technické průkazy, podniková dokumentace, zdravotnická dokumentace a další.

Rotační kartotéka Medis Office

Popis

Rotační kartotéka Medis Office
Rotační kartotéka Medis Office

Rotační kartotéka (rotomat) Medis Office nabízí moderní technologii ukládání a automatizovaného vyhledávání písemné dokumentace pracující na rotačním principu, tzn. realizuje se tak v praxi ideální zásada "dokumentace k uživateli". Je určena výhradně pro používání v kancelářích. Optimálně využívá prostor spisovny od podlahy až ke stropu. Zařízení zaručuje obsluze optimální pracovní podmínky, rychlý a pohodlný přístup k dokumentům.

Spisy jsou dopraveny k uživateli, který s nimi pak dále manipuluje v ergonomicky výhodné poloze. Doba vyhledávání se sníží a zároveň se ušetří registrační náklady. Uživatelé spisovny získají atraktivnější a fyzicky méně náročnou práci.

Systémy lze provozovat autonomně přímo z ovládacího panelu rotační kartotéky nebo lze celý systém řídit pomocí počítače. Pojezdová dráha je vždy optimalizována z důvodu zkrácení času přístupu k dokumentu. Rotační kartotéky (rotomaty) jsou napojeny do standardní zásuvky 220 V. Stejnosměrný motor zajišťuje téměř neslyšný chod bez otřesů a vibrací. Redukce investičních nákladů.

Základní rozměry

model 100 / 2,7 100 / 3,35 125 / 2,7 125 / 3,35
šířka (mm) 2 680 3 350 2 680 3 350
hloubka bez odkládacího stolu (mm) 1 000 1 000 1 250 1 250
výška (mm) 2 300 - 2 600 2 300 - 4 600 2 300 - 4 600 2 300 - 4 600
hloubka odkládací desky (mm) 280 280 280 280
výška desky od podlahy (mm) 800 - 1 000 800 - 1 000 800 - 1 000 800 - 1 000
závěsné složky (A4/bm) 24,1 - 67,2 38,4 - 83,2 28,0 - 75,0 42,1 - 89,6
výsuvné šuplíky (A4/bm) 24,5 - 77,1 34,0 - 85,0 33,1 - 72,2 44,1 - 95,7
výsuvné šuplíky (A5/bm) 53,7 - 119 69,9 - 125 67,5 - 154 82,7 - 196
šanony (ks) 197 - 594 432 - 792 297 - 594 432 - 792

Další modely možné.

Vybavení

Rotační kartotéka Medis Office je dodávána v provedení podle skutečné potřeby a požadavků uživatele. Výška, šířka a hloubka rotační kartotéky je vždy přizpůsobována rozměrům prostoru pro spisovnu a jeho vnitřní provedení se volí dle způsobu a formátu ukládaných dokumentů. Tato koncepce zaručuje uživateli maximální využití prostoru a přizpůsobení se podmínkám provozu.

Všechny modely a vnitřní vybavení lze přizpůsobit specifickým požadavkům uživatele. V jednom zařízení je i možné kombinovat různé registrační způsoby, např. šanony a závěsné složky.

Rotační kartotéka Medis Office
Rotační kartotéka Medis Office

Rotační kartotéka Medis Office je tak flexibilní, že může procházet i přes několik podlaží s více výdejními otvory v různých výškách.

Způsoby uložení písemné dokumentace v rotační kartotéce Medis Office

  • pořadače
  • laterálně nebo vertikálně uložené dokumenty
  • závěsné desky s bočními či středovými závěsy
  • kartotéky s boxy
  • kartotéky s výsuvnými zásuvkami
  • individuální řešení
Rotační kartotéka Medis Office
Rotační kartotéka Medis Office - pořadače
Rotační kartotéka Medis Office
Rotační kartotéka Medis Office - závěsné desky s bočními či středovými závěsy
Rotační kartotéka Medis Office
Rotační kartotéka Medis Office - kartotéky s boxy
Rotační kartotéka Medis Office
Rotační kartotéka Medis Office - kartotéky s výsuvnými zásuvkami
Rotační kartotéka Medis Office
Rotační kartotéka Medis Office - individuální řešení

Výhody rotační kartotéky Medis Office

Redukce investičních nákladů

Kompaktní uspořádání a skladování spisů umožní ve stávajících budovách významně snížit prostorové nároky, u nových budov se použitím rotační kartotéky redukují investiční náklady na výstavbu.

  • Využití prostoru - rotační kartotéka využívá dispoziční výšku místnosti a drahá kancelářská plocha je tím efektivněji využita. Zařízení nabízí velkou úložnou kapacitu dokumentů na malé ploše.
  • Úspora času - požadovaný dokument je vždy nejkratší možnou cestou v několika málo sekundách dopraven k výdejnímu otvoru. Zařízení maximálně urychluje vyhledání potřebného dokumentu a jeho přichystání k odběru.
  • Ochrana dokumentů - důležité dokumenty jsou chráněny proti prachu a neoprávněnému přístupu. Na přání je možné rotační kartotéku dodat se zvýšenou ochranou proti vloupání, s lepšími bezpečnostními zámky, s automatickým otevíráním dveří, s protipožární izolací a také s automatickým hasícím zařízením.
  • Lepší ergonomie - bez ohledu na výšku registračního systému, 3 m, 5 m nebo více, výběr se provádí vždy v opticky i manipulačně ergonomické výšce. Nepotřebujete již žádné schůdky či žebříky a nemusíte se již shýbat.
  • Automatizace / Software - díky počítači a speciálnímu software pro správu dokumentů PPO můžete dokumenty hravě a jednoduše spravovat. Počítačem lze ovládat i několik rotačních kartoték. Samozřejmostí je i dodání obslužného software na základě individuálních požadavků uživatele. Všechny požadavky k vyhledávání dokumentů se zadávají přes klávesnici PC, např. dle č. smlouvy, adresy, rodného čísla. Systém vyhodnotí, kde se požadovaný dokument nachází, toto je uživateli oznámeno a automaticky dojde k najetí patra s požadovaným dokumentem k výdejnímu otvoru.
  • Poradenství a servis - naši kvalifikovaní poradci Vám rádi zpracují různá variantní řešení "šitá na míru" pro uložení Vaší písemné dokumentace. Bleskový záruční a pozáruční servis je samozřejmostí.
  • Bezpečnost - dokladem bezpečnosti systémů rotačních kartoték je jejich certifikace dle evropských bezpečnostních norem. Tyto systémy jsou rovněž certifikovány pro český trh dle ČSN.
  • Záruka kvality - zárukou kvality těchto systémů je jejich certifikace dle ISO 9001.

Dokumenty ke stažení

Rotační kartotéky Medis - 2010

Kontakt

Máte-li zájem o náš produkt nebo se o něm chcete dozvědět více, použijte náš kontaktní formulář zde. Lze jej využít také k obecným dotazům na naši společnost. Děkujeme a těšíme se na spolupráci.