Rotační kartotéka Medis Office
Použití
Státní správa, obce, banky, pojišťovny, leasingové společnosti, podniky, nemocnice.
Uložená dokumentace
Daňové spisy, agenda evidence obyvatelstva, pasů, řidičských průkazů a vozidel, sociálních dávek, živnostenských listů, úvěrové smlouvy, leasingové smlouvy, technické průkazy, podniková dokumentace, zdravotnická dokumentace a další.
Popis
Rotační kartotéka (rotomat) Medis Office nabízí moderní technologii ukládání a automatizovaného vyhledávání písemné dokumentace pracující na rotačním principu, tzn. realizuje se tak v praxi ideální zásada "dokumentace k uživateli". Je určena výhradně pro používání v kancelářích. Optimálně využívá prostor spisovny od podlahy až ke stropu. Zařízení zaručuje obsluze optimální pracovní podmínky, rychlý a pohodlný přístup k dokumentům.
Spisy jsou dopraveny k uživateli, který s nimi pak dále manipuluje v ergonomicky výhodné poloze. Doba vyhledávání se sníží a zároveň se ušetří registrační náklady. Uživatelé spisovny získají atraktivnější a fyzicky méně náročnou práci.
Systémy lze provozovat autonomně přímo z ovládacího panelu rotační kartotéky nebo lze celý systém řídit pomocí počítače. Pojezdová dráha je vždy optimalizována z důvodu zkrácení času přístupu k dokumentu. Rotační kartotéky (rotomaty) jsou napojeny do standardní zásuvky 220 V. Stejnosměrný motor zajišťuje téměř neslyšný chod bez otřesů a vibrací. Redukce investičních nákladů.
Základní rozměry
model | 100 / 2,7 | 100 / 3,35 | 125 / 2,7 | 125 / 3,35 |
---|---|---|---|---|
šířka (mm) | 2 680 | 3 350 | 2 680 | 3 350 |
hloubka bez odkládacího stolu (mm) | 1 000 | 1 000 | 1 250 | 1 250 |
výška (mm) | 2 300 - 2 600 | 2 300 - 4 600 | 2 300 - 4 600 | 2 300 - 4 600 |
hloubka odkládací desky (mm) | 280 | 280 | 280 | 280 |
výška desky od podlahy (mm) | 800 - 1 000 | 800 - 1 000 | 800 - 1 000 | 800 - 1 000 |
závěsné složky (A4/bm) | 24,1 - 67,2 | 38,4 - 83,2 | 28,0 - 75,0 | 42,1 - 89,6 |
výsuvné šuplíky (A4/bm) | 24,5 - 77,1 | 34,0 - 85,0 | 33,1 - 72,2 | 44,1 - 95,7 |
výsuvné šuplíky (A5/bm) | 53,7 - 119 | 69,9 - 125 | 67,5 - 154 | 82,7 - 196 |
šanony (ks) | 197 - 594 | 432 - 792 | 297 - 594 | 432 - 792 |
Další modely možné.
Vybavení
Rotační kartotéka Medis Office je dodávána v provedení podle skutečné potřeby a požadavků uživatele. Výška, šířka a hloubka rotační kartotéky je vždy přizpůsobována rozměrům prostoru pro spisovnu a jeho vnitřní provedení se volí dle způsobu a formátu ukládaných dokumentů. Tato koncepce zaručuje uživateli maximální využití prostoru a přizpůsobení se podmínkám provozu.
Všechny modely a vnitřní vybavení lze přizpůsobit specifickým požadavkům uživatele. V jednom zařízení je i možné kombinovat různé registrační způsoby, např. šanony a závěsné složky.
Rotační kartotéka Medis Office je tak flexibilní, že může procházet i přes několik podlaží s více výdejními otvory v různých výškách.
Způsoby uložení písemné dokumentace v rotační kartotéce Medis Office
- pořadače
- laterálně nebo vertikálně uložené dokumenty
- závěsné desky s bočními či středovými závěsy
- kartotéky s boxy
- kartotéky s výsuvnými zásuvkami
- individuální řešení
Výhody rotační kartotéky Medis Office
Redukce investičních nákladů
Kompaktní uspořádání a skladování spisů umožní ve stávajících budovách významně snížit prostorové nároky, u nových budov se použitím rotační kartotéky redukují investiční náklady na výstavbu.
- Využití prostoru - rotační kartotéka využívá dispoziční výšku místnosti a drahá kancelářská plocha je tím efektivněji využita. Zařízení nabízí velkou úložnou kapacitu dokumentů na malé ploše.
- Úspora času - požadovaný dokument je vždy nejkratší možnou cestou v několika málo sekundách dopraven k výdejnímu otvoru. Zařízení maximálně urychluje vyhledání potřebného dokumentu a jeho přichystání k odběru.
- Ochrana dokumentů - důležité dokumenty jsou chráněny proti prachu a neoprávněnému přístupu. Na přání je možné rotační kartotéku dodat se zvýšenou ochranou proti vloupání, s lepšími bezpečnostními zámky, s automatickým otevíráním dveří, s protipožární izolací a také s automatickým hasícím zařízením.
- Lepší ergonomie - bez ohledu na výšku registračního systému, 3 m, 5 m nebo více, výběr se provádí vždy v opticky i manipulačně ergonomické výšce. Nepotřebujete již žádné schůdky či žebříky a nemusíte se již shýbat.
- Automatizace / Software - díky počítači a speciálnímu software pro správu dokumentů PPO můžete dokumenty hravě a jednoduše spravovat. Počítačem lze ovládat i několik rotačních kartoték. Samozřejmostí je i dodání obslužného software na základě individuálních požadavků uživatele. Všechny požadavky k vyhledávání dokumentů se zadávají přes klávesnici PC, např. dle č. smlouvy, adresy, rodného čísla. Systém vyhodnotí, kde se požadovaný dokument nachází, toto je uživateli oznámeno a automaticky dojde k najetí patra s požadovaným dokumentem k výdejnímu otvoru.
- Poradenství a servis - naši kvalifikovaní poradci Vám rádi zpracují různá variantní řešení "šitá na míru" pro uložení Vaší písemné dokumentace. Bleskový záruční a pozáruční servis je samozřejmostí.
- Bezpečnost - dokladem bezpečnosti systémů rotačních kartoték je jejich certifikace dle evropských bezpečnostních norem. Tyto systémy jsou rovněž certifikovány pro český trh dle ČSN.
- Záruka kvality - zárukou kvality těchto systémů je jejich certifikace dle ISO 9001.
Kontakt
Máte-li zájem o náš produkt nebo se o něm chcete dozvědět více, použijte náš kontaktní formulář zde. Lze jej využít také k obecným dotazům na naši společnost. Děkujeme a těšíme se na spolupráci.